♥ A Woman's Work

Jao, nu sitter jag on the job. Började klockan ett idag, så har vart här en stund nu.
Fick sån julkänsla igår när det snöade, så nu har jag skrivit en önskelista till julafton, haha.

Skoldagen idag har varit rätt så soft, hade radio första lektionen och fick reda på att jag och Ida ska köpra improvisationsradio hela dagen imorgon. Ytterligare ett gäng nior som kommer på besök, så det är därför.

Efter det hade vi svenska, gjorde inte så mycket där... Putsade lite på min rapport och lämnade in den sedan.
Var resursdag i skolan idag, då man får ta igen sig i olika ämnen.
Borde egentligen ha gått på engelskan, men då skulle jag få vänta i skolan i två timmar så jag åkte och jobba istället...

Slutar halv fem... Förhoppningsvis kommer pappa och hämtar mig.
Sedan blir det hem och käka, är jättehungrig!

Ikväll ska det bara tas lugnt. Ugly Betty kommer ju ikväll ;)
Nya Desperate Housewives håller på och laddas ner hemma hos mig just nu, hoho.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback