♥ Bottoms up

Haha, vilken kväll...

Var hemma hos Thesse med henne, Frida, Carro, Carro, Tiffy och Millan.
Vi tittade på Paris Hiltons nya film,
Bottoms up. Skitkass!

Sedan började jag sitta vid Thesses msn, och en kille skrev som hon inte visste vem det var.
Så jag började driva med honom, och han visade sig i cam och grejer. Skitkul! Haha.
Sen så ringde vi och ja.. Hahahhaa.. Helt sjuk.
Fjortonårsnivå, jag vet. Men skitkul var det! Haha. Kul att bara få vara barnslig ibland.

Sen när vi skulle åka - Carro skulle köra hem oss - så känner vi att något luktar fruktansvärt äckligt i bilen...
Tiffy har trampat i hundbajs! Hahaha.. Gah, me like you girls. Inget slår er! :)

Nu sitter jag här ensam i lägenheten, och Marcus kommer snart. Hiho.

Ha en bra kväll, bloggers. Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback