♥ Cleant

Har städat rummet idag. Tog tre timmar.
Men se så fint det blev!

Ja, jag vet! Jag är en riktig slarv-maja ;)

image824

Kikade nere i hallen och såg en undangömd gammal påse. Kikade ner och gissa vad jag hittade?! ;D
Ett gammalt halsband jag trodde var borta för gott.
Det "försvann" när mamma flyttade för ca ett år sedan. Jag var till och med hos dom nya och letade, haha.

Men visst är det lovely? :D

image825

annelisan:

åh, sånt är underbart - när man hittar saker man trodde man tappat bort! eller som när man hittar pengar i fickor. lite som att vinna på lotto ^^
men något som gnager mig är att jag har tappat bort saker lite då och då i livet och aldrig fattar hur de bara kunde försvinna?! helt spårlöst borta. knepigt.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback