♥ Halloween

Igår var jag utklädd till pirat (sjörövare), men glömde kameran så det blir inga bilder..!
Haha, klantigt värre.

Hade iallafall på mig högklackade stövlar, röda fotbollsstrumpor innanför dem, kort jeanskjol, svart tshirt från killavdelningen på H&M med ett skelett på som jag klippt sönder. Tröjan alltså, inte skelettet.

Hade väl på mig sisådär 20 armband, feta ringar i öronen och fem par halsband.
Och väldigtväldigt lockigt, rufsigt och tuperat hår.

Och ögonlapp och svääärd! Haha, jag var grym och dödade hur många som helst igår ;)

Malvina var Pamela Anderson och hade världens största tits.
Trolleri och hon hade storlek E på brösten.
Platinablond peruk, kort kjol och vit tshirt så var hon en klockren Pamela.

Var på Swing och dansade loss hela kvällen, mest mot pålen som står i mitten på första dansgolvet.
Hahaha.. Shit, vad jag älskar dig Malvina! Vi har så roooooligt ihop! Best friends.

annelisan:

låter hur kul som helst! :D synd med kameran, för jag hade gärna velat se hur ni såg ut!
*kramar*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback