♥ Hello, my name is Lindsay Lohan

För ett halvår sedan var nästan hela mitt liv bestämt.
Jag hade bestämt mig för vad jag skulle göra efter studenten och med vem och när det skulle ske.

Det finns fortfarande många saker jag kan göra, som jag ska göra.
Men inte allt. Allt försvann plötsligt, och det känns så weird att inte veta nu till 100 procent vad som komma skall efter gymnasiet. Lite läskigt kanske. Men man får ta dagen som den kommer. Mitt nya motto! Hehe..

Nu sitter jag iallafall på jobbet...
Har varit i stan och köpt lite alkohol och lunchat med Marcus på Thai.
Riktigt nice... Slutar halv fem idag, ska träffa Malvina då. Hon ska väl med hem och äta upp vår mat
och sedan bär det av till henne för att kolla lite Idol med henne, Madde, Camilla och antagligen Johanna.
Mysigt!

Halv tio slutar Marcus jobba, så då ska vi träffas...
Skriver nog mer sedan.

Pussochkramheladan!

annelisan:

jag vill veta mer om denna marcus! spill it, kvinna! ;) *nyfiken*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback