♥ It's getting cold outside

Har varit en rätt så soft dag idag.
Försov mig och kom en halv timme sent till skolan men det gjorde inte så mycket..
Annars har jag egentligen inte haft några lektioner. Jag och Lollo har suttit i ljudstudion och presenterat lju/radio för niorna som var på besök. Riktigt soft faktiskt.

Anmälde mig också till skolans luciatåg idag. Kommer bli spännande, hehe :)

Nu sitter jag på jobbet... Mamma verkar vara lite sur på mig. Hade glömt posten i fredags, och tänkte komma hit under helgen och fixa det, men glömde det. Hade tankarna på annat håll, helt enkelt.
Får försöka fixa så att det inte händer igen!

Efter jobbet vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska väl hem och ta det lite lugnt.
Kanske titta på det nya avsnittet av Heroes. Jo, det ska jag nog göra...

Have a nice day, ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback