♥ Partey

Trodde inte att gårdagen skulle bli så bra som den blev.

Det var lite stressigt där ett tag, men det blev bra.
Direkt efter jobbet åkte jag hem till F och pratade lite med honom, och.. ja.
Det är väl på sätt och vis slut mellan oss nu..

Efter en stund kom Beccis och hämtade mig och vi shoppade loss på systemet ;) Haha.
Malvina kom dit och vi åkte hem till mig och åt kyckling med familjen.
Efter det åkte vi ner till stan, träffade Madde och Cilla. Gick till Ica och köpte Sprite, RedBull och Cola 8-)

Åkte hem till Malvina, satte på Idol (YEEEES, SAM ÅKTE UT!!) och färgade mitt hår medan vi börja förfesta lite. När vi hade gjort oss iordning helt så satte vi oss i köket, sjöng för fulla halsar till Spice Girls och Robyn. Hahaha.
Och spelade ölspel -  ge och ta.

Vid halv tolv skulle vi ta bussen, men missade den och fick gå ner till stan.
Fast det gjorde inte så mycket för vi hittade en kundvagn som vi turades om att åka i. Haha, vad vi är omogna ;)

Gick till Swing, där var det rockkväll. Skittråkigt, men vi dansade lite och flummade runt och sedan stack vi till Tonic. Inte så mycket drag där, men jag och Malvina dansade loss ändå :P

Hehe.. Ikväll blir det utgång igen. Och den här gången utklädda ;)
Vi har inte riktigt förstått än, skulle man vara utklädd igår eller idag? :S
Äsch, skitsamma.

Ciao!

Loooooys:

Shit.. är det slut? =/ Tråkigt :(


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback