♥ Soft dag

Vilken soft dag det varit idag! Verkligen...

Kom till skolan klockan åtta och skulle ha ESV, men fick reda på att lärarn var sjuk så vi fick göra lite vad vi ville.
Jag, Adam, Emil och Rasmus gick och hämtade en videokamera, och den slutade i mina händer och jag gick och filmade tills bandet tog slut, - en timme senare. Hehe.

Sedan kom Ida och vi skulle ha ljud, men det var ingen från radiogänget i skolan så vi gick runt, solade lite på gården och var allmänt sociala. Spelade också in lite musik, haha. Med våra vackra sångröster.
Spelade in tjugofem minuter när vi sitter och sjunger allt vad vi kan till vanliga poplåtar. Hahahaha...

När klockan var ett, så tröttnade vi på att bara gå omkring, så vi åkte ner till stan och köpte korv med bröd. Haha..
Sen åkte vi till min mammas jobb och hämtade cigaretter, åkte sedan runt med bussen för att döda lite tid.
När vi kom ner till stan, så åkte vi runt med Sjöbobussen. Haha, jag har inte åkt runt med en buss för skojs skull sedan jag var fjorton, typ! Haha. Efter det åkte Ida till jobbet och jag gick upp till pappas jobb för att kissa, var så otroooligt kissenödig!

Klockan fyra hade jag tid hos optikern. Det gick fort, var bara undersökning och så.
Och så fick jag nya linser. Yey.
Fick även reda på att mina bruna linser är för starka för mig. Haha.
Jag har styrka -4.75, men hade beställt -5.00, men det gjorde inte så mycket.
Det var ju inte så stor skillnad.

Nu blev det lite mycket här.. Kanske hörs senare.

Ciao!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback