♥ Tankar och funderingar

Allt flyter på som det ska.. Är visserligen väldigt skoltrött men får hoppas att det går över snart.

Skolan fungerar egentligen bra ändå, tröts att jag kanske har missat en del. Men får väl försvara mig med att jag gör så mycket jag kan när jag väl är där.
Kärlekslivet går väl lite upp och ner. Man vet ju aldrig vad som kommer hända.
Vågar jag ge mig in i det igen? Speciellt när framtiden är så oviss? Får väl helt enkelt bara säga; Carpe Diem.

Jobbfronten går bra den med. Fick ett nytt jobb idag, som ni kanske listade ut i det förra inlägget.
Vilket innebär att jag nu har tre jobb. Men hey, jag klagar inte. Jag gillar't!

Just nu sitter jag på mitt "riktiga" jobb, om man säger så, VSP.
Slutar halv fem, och då ska jag antagligen hem till en gammal vän på en kopp kaffe.

(dricker inte kaffe, men det låter bra att säga så).

Ikväll blir det mys med kakan Frida och imorgon blir det ugång! Låter som en bra helg, tycker jag.

Hoppas ni har det bra där ute i cybervärlden! Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback