♥ This night

Nyss hemkommen från jobbet.
Frida var här och tog en cigg nyss, och vi bestämde oss för hur vi skulle göra ikväll, vilka bussar osv.
Blir mysig filmkväll i lägenheten, hon och jag och två boys.
Sounds nice.

Kyckling till middag ikväll, det är ju fredag.
Annars i helgen vet jag inte så mycket vad jag ska göra.
Pappa och jag hade pratat om att åka till Lager 157, men vet inte om det blir av.
Imorgonkväll blir det antagligen filmkväll med girlsen iallafall.

Mycket film. Det gillas.

Ciao!

fiorella:

Vad tycker du om StinaLee´s blogg-bedrägeri?

fiorella:

vadå barnsliga? Man ska väl inte lura folk på pengar? Du kanske också är kriminell

2007-11-16 @ 23:13:47
http://yesfiorella.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback