♥ This week

Hm.. Så var helgen slut. Tar detta med lite blandade känslor.
Har nästan levt som i en bubbla hela helgen vilket har varit otroligt mysigt.
Men nu säger jag bara, tillbaka till vardagen.

Är tillbaka till skolan, och den andra som varit på APU är också tillbaka så nu är vi fullklass igen.
Känns lite mysko, men gladär jag iallafall att vissa är tillbaka. Några utav dom hade lika gärna kunnat stanna.

Idag slutar jag rätt så tidigt. Ska nog in till stan och sola lite...
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Veckan är redan planerad iallafall. Tisdag - Marcus, onsdag - Malvina, torsdag - Malvina och fredag - Marcus.
Och sedan på lördag är det utgång! Har saknat att dansa.

Nu ska jag fortsätta med mitt arbete om islam. Sååå tråkigt!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback