♥ Yesterdays news

Var och shoppa lite med Malvina igår..
Bestämde mig för vad jag ska klä ut mig till nu till helgen, så vi var och köpte lite grejer.
Ångrade mig dock av köpet på överdelen, så ska iväg och byta den idag, tänkte jag...

Vad jag ska vara får ni inte veta än ;) Jag lägger upp lite bilder efter helgen. Hehe..


---


Igår kväll var det också middag hos Malvina. Farre fyllde ju år, så vi firade honom lite och så..

Han fick ett silverarmand av mig och en tshirt. Och ett kort :)

Och så fick han blommor av Malvina också. Men dem berättar jag om sen.. Hehe.


M&R bjöd iallafall på bakad potatis, med sallad och kyckling&curry röra.

Och vitlöksbröd! Mmm.. Jättegott var det iallafall. Och glass med chokladsås till efterrätt.


Efter maten åkte jag och F hem till honom och tittade på DH och Heroes. De nyaste avsnitten.

Så bra! :)

Tjing!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback