♥ Fredag

Tjoho!

Gud, vad trött jag är idag! Var ute och åt med nya jobbet igår, thats why jag inte skrev. Det var faktiskt jättetrevligt och god mat. Åt på en restaurang som heter Zeus. Grekisk mat, jag ääälskar grekisk mat! Men idag har jag iallafall varit sjukt trött så därför blev jag glad när vi fick driftstopp efter lunch, så från klockan ett till klockan fem så fanns det inget att göra.

Ikväll blir det hyrfilm med Frida. Hon har varit sjuk hela veckan så har inte hunnits träffats alls. Tråkigt! Klockan halv tolv ikväll kommer även MARCUS hem! Yeeey. Har saknat honom otroligt hela veckan. Har säkert varit lite för det nya jobbet och så, hade varit skönt att ha honom hemma att prata med och så vidare.

Nu är det dags för middag med pappa och brorsan, sedan bär det av till lägenheten! Pussciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback