♥ Onsdag

Så.. då var det bara en dag kvar tills långhelgen! Blir kanske inte supermycket ledigt för mig ändå, då jag ska jobba på Hemmakväll på fredag till klockan 18 och även jobba där söndag kväll.

På fredagkväll ska jag iallafall åka till mamma i Kungsbacka. Marcus kommer även komma dit senare på kvällen. Kommer bli helmys. På lördagen har jag och M planerat att åka till Ikea och kika lite inför flytten.. Som är om två veckor!! Shit, tiden går fort. Love it!

Ciao!

Malin:

Hey girl!

Går det bra på ditt nya jobb? :)

Trevlig midsommar ;) pusss

annely:

kul att åka till ikea! =) jag älskar ikea! vi ska också dit snart och köpa en lite bredare säng än den vi sover på nu (90 cm =S ).



hoppas du får en mysig midsommarhelg även om du jobbar! jag kommer jobba fredag jag med, här i norge firar de ju inte midsommar. knäppt folk minst sagt ;P

2008-06-18 @ 21:06:18
http://cherrtreelane.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback