♥ Onsdag

Kände mig otroligt seg idag, så det blev inget jobb för mig. Hade inte alls stor lust att sitta framför en datorskärm och i telefon hela dagen när jag kände mig dålig både i hals och huvud. Och vad skönt det var, haha! Jag sov till klockan tolv, så utvilad och pigg var jag när jag vaknade.

Vid halv fyra träffade jag Malvina i stan. Vi var hos optikern och på Åhlens när jag köpte nagellack och lite grejer till jobbet. Träffade sedan upp pappa och så åkte vi med honom hem och åt kinamat med hela familjen. Därefter blev det glass och jordgubbar. Mm! Pappa fyller nämligen år idag :)

Nu ska jag kolla på Crowned. Lite skrattretande och löjligt. Antagligen därför det är så underhållande...


Ciao!

Henrik Lindmark:

säg vilken av dom 3 frisyrerna på min blogg du tycker jag borde klippa imorgon :P

Ms Sunshine:

Hållas du mår bättre snart =) Aldrig kul med ont i halsen, fy fan... =/



Snart dags för inflyttning va? ^^

2008-06-26 @ 21:44:40
http://cherrytreelane.blogg.se/
mams:

Pussar på min alexia :o)

2008-06-27 @ 13:30:03
http://anxious.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback