♥ Söndag

Nu tror jag att uppdateringarna kommer komma lite oftare. Förhoppningsvis...
Marcus har varit hemma nu i nästan två veckor och idag åkte han igen. Kan bara berätta att några tårar föll, det är så jobbigt när han åker iväg!

Har klarat av både bal, 20årsdag, student och födelsedagsfest. Bilder kommer förhoppningsvis mycket snart. Måste bara hitta batterier till kameran.

Imorgon börjar jag mitt nya jobb som telefonförsäljare på Nordisk Premieförvaltning. Är nervös som fan! Känns lite halvt jobbigt att ringa och störa folk och pracka på dem pensioner och liknande, men vad gör man inte. Jag behöver ju ett jobb.
Är i lägenheten nu, ska åka hem så fort jag städat den. Ska nog lägga mig ute på vår gräsmatta och plugga häftet vi fått från jobbet och läsa en bok.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback