♥ Tisdag

Gah, vilken dålig dag jag haft! Har gått dåligt på jobbet och på grund av det har jag varit riktigt tjurig här hemma. Men det är ju trots allt min andra dag på jobbet, så borde väl inte vara förvånad över att det går lite upp och ner nu i början.

Det är ju också även den här tiden på månaden så då blir ju det ännu värre, right?

Längtar så mycket till Marcus flyttar hem för gott. Då vi kan bo i vår egen lägenhet och ha tid för varandra när helst vi vill. Det tär så mycket på förhållandet att han bor uppe i Norge. Jag känner mig liksom inte riktigt hel när han inte är i närheten. Gaah, bad day! Nu ska jag kolla på Gossip Girl och vila upp mig inför morgondagen!

Ha en bra kväll, you guys.

annelie:

hehe du har inget vidare flyt på tisdagar ;P

hoppas att det gick bättre idag. förstår att du längtar efter marcus. vet exakt vilka känslor du känner. men snaaaart är det förbi och ni kommer kunna mysa när som i eran lya :) kramar


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback