♥ A lack of color

Sitter just nu och färgar håret.
Färgen heter mörkblond,
men ser inte alls ut som mörkblond,
utan mer... ljus/mellan brun.
Det fick duga.
Min utväxt var nästan skrämmande,
så det var på tiden nu.
Detta är sista "mörka" färgningen innan jag ska slinga mitt hår ljust inför sommaren...

Dagen på Videomix har varit rätt så långtråkig.
Jag vet inte varför, men har tittat på klockan hela dagen.
Hm.

Har varit och handlat med mamma idag också.
Köpte födelsedagspresent till Amanda (mammas mans dotter, min gummisyster kan man väl säga).
Köpte också en blomma och en present till grabbarna på Videomix,
eftersom att min APU är slut på fredag.
Ahw, det har gått fort.
Två hela veckor.
Alldeles för lite tid, tycker jag.

Nu ska det tittas på Top Model,
och så ska jag tvätta ur färgen ur håret också.

Love Fahre
:*

Crazypill:

top model rocks!

Anonym:

Fhäär har din mobil nu (: Visst är jag redig? :D

2007-04-26 @ 10:28:49
Isak Bergenheim:

Ghar.

2007-04-26 @ 13:27:12
http://Descended.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback