♥ Blommor & bin

Ja, i skolan de senaste dagarna har vi haft något som kallas "blommor&bin-dagar".
Det är några tjejer i trean på media som haft detta som sitt projektarbete.
Och idag har vi fått vara med då sex lärare fungerat som en frågepanel,
och eleverna har fått ställa anonyma frågor och lagt dem i en brevlåda.
Skönaste frågan var helt klart.
Fråga: "Kan tjejen dö om hon får penisen för långt ner i halsen?"
Svar: "Det beror ju på hur länge hon hade tänkt att ha den där. Efter några minuter kan ju det bli jobbigt."
Haha. Jag tyckte att det var skitkul. Shit.

Skulle skriva ett reportage idag om min mammas bröllop.
Medan jag satt och skrev, så märkte jag att jag överdrev en hel del,
och en massa idéer började formas i mitt huvud.
Så numera är det en rätt så lång novell, är på fjärde sidan men det har inte hänt så jättemycket än.
Men vi får se hur den utvecklar sig...

I helgen ska jag antagligen bara vara med F och ta det lungt och slappa och sådär.
Och bara ha det mysigt <3
Fast imorgon på dagen så ska jag först med min syster till Systemet och till Magnolia (scrapbook-affär),
och efter det ska jag iväg och shoppa med min far. Woho.

Just nu sitter jag på jobbet och är sur för att jag vill vara ute i solen.
Det är underbart blå himmel och det blåser knappt ute.
Men när jag slutar, då bannemig så ska jag ut i det fina vädret!
Mys!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback