♥ Brake me, shake me

   

Malvina kom hem från Skåne igår.
Åkte direkt hem till henne efter jobbet,
och efter att ha varit hos henne ett tag så åkte vi hem till mig och åt middag.
Sedan kom Robin och hämtade oss,
och körde hem mig till Farre och Robin och Malvina åkte hem till henne.

Efter någon timme eller så gick jag hem till Malvina,
och Robin åkte för att hämta lite kompisar till honom.

     
Och så kom dom, fyra killkompisar till Robin.
Vi var hemma hos Malvina i någon timme eller så,
sedan stack vi till Swing.
Och det var skitmycket folk, och billigt i baren.
Woho.
Men det var iallafall jätteroligt, och vi dansade hela kvällen.
Vid halv två gick vi bort till Tonic för att se om det vart nåt röj där,
och det var det minsann.
Bara en massa svenska klassiker och alla sjöng med.
Riktigt härligt.
Tyvärr var det en kille där som tyckte att bara för att jag och Malvina hade kjol på oss,
så fick han komma och tafsa, men icke sa nicke.
Han fick en örfil så att han vacklade bakåt.
Tyckte faktiskt lite synd om honom efteråt,
men kom på att han fick skylla sig själv.

Sedan kom Robin och körde hem mig till Farre
och Robin och Malvina åkte hem till henne.

Idag vet jag inte vad jag ska göra...
Ska väl bara vara hemma och ta det lungt.
Ladda upp inför imorgon, antar jag.

:*

annelie:

vilka fina bilder på dig, tjejen! :)
ha en härlig påsk! *kramar*

Descended:

Fina bilder!
Du serr psykotisk ut. Det är fint <3

2007-04-06 @ 18:02:49

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback