♥ Brighter than sunshine

Lite skrivkramp har jag haft nu de senaste dagarna.
Men det har nog gått över nu.

Igår var det första dagen på min APU på Videomix och jag trivs redan hur bra som helst.
Jobbar tillsammans med bara killar, vilket jag tycker är otroligt skönt, då jag trivs mycket bättre med killar än med tjejer. -sorry girls- ^^^

Det jag får göra på Videomix är väl lite av varje. Registrera filmer, sätta på och ta av etiketter och ställa ut dem i butiken. Och att se till att det ser snyggt ut på filmhyllorna.
Idag så påpekade jag bara att alla typ tjugo TV-apparater var dammiga, då slänger Christian ur sig:
"Vad bra! Då får du damma av dem det första du gör imorgon bitti!"
Icke, tänkte jag och gick och hämtade dammvippa och stege och satte igång med en gång.
Har ungefär hälften kvar tills imorgon.
Men det gör inget, jag tycker det är roligt att ha saker att göra.
Annars sitter jag ju bara där och är passiv, och det kanske inte är det bästa.
Jag vill ju faktiskt försöka få jobb där sen.

Tog med mig en film idag med, (och en påse godis ;) ) Hard Candy heter den.
Verkar skitbra. Och lite hemsk.

Har knappt träffat F på två dagar nu, och det känns väldigt ovant,
men på något sätt är det skönt att få sakna.
Det är rätt så sällsynt mellan oss.
Så detta är nog bara bra :)
Fast vi ses ju på lunchen varje dag, men ändå. ^^

Ikväll kommer Desperate Housewives.
Woho!
Ska väl försöka se till att titta på min film innan det,
annars orkar jag aldrig.

:*

LOLLO:

Hard Candy, det är den jag ska recensera på svenskan :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback