♥ Drive in movie


Den här filmen fick följa med mig hem idag.
Har tänkt nu i en och en halv vecka att jag ska ta med den här godingen,
men det har liksom inte blivit av.
Men idag fick jag tummen ur.
Hoppas den är bra ^^,

Det har varit väldigt lite att göra idag på APU:n.
Fast det har inte gjort så mycket,
det är roligt ändå :)

Nu ska jag titta film.
Sen är det Ugly Betty.
Sen är det Desperate Housewives.
Sen är det Christine.
Och sen ska jag sova.
Gah, jag har inget liv.
The TV is my best friend.

annelisan:

*haha* illa! ^^
den filmen har jag på datan som du tog med dig hem idag. jag har försökt se den tre gånger utan att lyckas. sömnar varje gång =P hoppas du tycker den är bättre. *kramar*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback