♥ Feeling good

     
  

Igår var det påskafton.
Fast det kändes inte så mycket...

Var på fest utanför Dalsjöfors, i någon timme bara.
Sedan skulle alla in till stan för att dra på krogen.
Jag tänkte hänga med till Tonic en stund,
för jag är luspank.
Men hittade inte mitt leg, och kom på att jag glömt det hemma.
Suck.
Men jag träffade älskling i stan så vi åkte hem till honom och tittade
på Desperate Housewives och gjorde våfflor <3
Hihi.

Pappa kom och hämtade mig i morses,
för mitt busskort har gått ut.
Måste köpa nytt. Bleh.

På tisdag fyller Ida 18!
Grattis :)

Descended:

Skönt att se att du mår bra! =)

Farre:

våfflor is the shiznit! dom var godare än vad jag hade förväntat mig :P

2007-04-08 @ 20:36:49
http://wax.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback