♥ Hand in my pocket

Ännu en fin dag.
De är inte så få nu när jag inte är i skolan.
Inget ont om skolan, jag trivs faktiskt.
Fast jag har fler bra dagar när jag inte är där.
Kanske för att jag trivs på min APU så bra, antagligen.

Har stått upp hela dagen idag,
så jag har ont i mina trampdynor,
hoppas det går över imorgon.

Annars har dagen på Videomix idag varit bra.
Grabbarna fick en idé om att försöka visa prov på manlighet genom att riva en telefonkatalog mitt itu.
Bara en lyckades, så de andra fick skämmas.
Jag klarade det visserligen inte heller, men som sagt,
det var ett test i manlighet.
Och det behöver ju faktiskt inte jag klara.
- om jag inte vill.

Lånade med mig två filmer idag.
Save the Last Dance, som jag tittade på tidigare idag
tillsammans med Malvina och lillebror.
Väldigt bra handling, men tjejen som spelade huvudrollen passade inte alls.
Den andra jag lånade med mig heter Oskuld (orginaltitel Quinceañera).
Handlar om en femtonårig tjej som blir gravid,
och utslängd från sin religösa far och flyttar hem till sin farbror
och sin homosexuella kusin.
Kanske inte låter jättebra, nu när jag berättar men jag är inte bäst på
filmrecensioner jag ännu inte sett.

Nu är det dags att titta på den,
och sedan är det säsongs avslutning på Prison Break! :O

Love Fahre
:*

banditen:

underbart att du trivs så bra på jobbet!
jag har alltid trivits bäst med killar med.
de är så mycket mer lätta att umgås med än
många flickor. tror du att du får jobb där
sen? typ extrajobb eller sommarjobb?
håller tummarna för dig, pinglan!
*kramar*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback