♥ Hello there

Det har varit lite tomt i bloggen nu de senaste dagarna.
Jag har väl ingen egentlig ursäkt, men vi kan låtsas att jag har det,
så slipper jag ha lite smådåligt samvete.

Har fortfarande APU. Och är fortfarande på Videomix.
Trivs som fisken i vattnet!
Älskar film, och grabbarna där är otroligt goa.
Jag kan inte säga att arbetsuppgifterna är roliga,
men det är liksom roligt ändå.
För att jag trivs ^^,

Nu är det helg, och jag är överlycklig över det.
Dock är jag inte lycklig över vädret,
då jag höll på att blåsa iväg när jag gick till jobbet.
Usch, vad jag hatar blåst.

Har lånat med mig tre filmer hem idag.
Accepted (komedi), Are you scared (skräck) och Sex, lies & murder (thriller).
De verkar bra allihopa, men den jag helst vill se är Sex, lies and murder.
Den verkar skitbra! :) Hoho.

Hade tänkt att jag skulle göra lite skolarbete och så...
Istället för att surfa runt och bara lata mig.

Ha en toppen helg! :*

Marina:

Sorry för att jag inte var i skolan när jag skulle ge din mobil, men jag mådde piss "/
Du får den så fort jag kommer tillbaka till skolan. Tror nämligen att jag börjar åka på en riktig halsfluss eller något "/..
Puss

2007-04-21 @ 20:31:55
Isak:

Mys. ge mig en recention av thrillern :) <3


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback