♥ List of the day

Lista tagen av Malin


Namn: Alex
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött, men glad
Favoritgodis: Gah! Kinapuffar ju! :)
Är det nåt du absolut inte äter: Hm, vart ska jag börja? Jag äter absolut inte potatis. Inte blodpudding. Inte fisk. Inte fett och senor och sånt från kött (självklart).
Kläder just nu: Vita minishorts med röda och svarta detaljer och ett rött linne. Och en handduk om håret...
Musik just nu: Ingenting, F ligger och snarkar i sängen.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hm. 20-30 talet är superintressant.
Sommarplaner: Jobba i Göteborg i typ sex veckor. Resa någonstans efteråt kanske?
Är du bra på matte: Nej
Saft eller alkohol: Beror väl på
Längd och vikt: 169 / 59
Hur många kuddar sover du med: Sex styck kuddar.
Favoritväder: Sol
Spelar du nåt instrument: Nej, men jag kan vissla
Morgon- eller nattmänniska: Vill säga nattmänniska, men jag somnar jämt tidigt och är nästan jämt pigg på morgonen!
Sparare eller slösare: Här har ni slösaren, number 1!
Vem är viktigast för dig: Mig själv. Sedan kommer familj, F, och vänner.
Bästa film: Man on Fire, Die Hard-filmerna.
Tror på liv på andra planeter: Njea.
Har du några homosexuella vänner: Nej, men hade inte haft något emot det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Yes.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2, och absolut max 3.
Bio eller promenad: Promenad. Det blir på något sätt mysigare och intimare så.
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du? Det hoppas jag inte
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? Yes.
Äckligaste insekten: Fästingar, spindlar... Typ.
Största svaghet: Har jag en dålig dag, låter jag det gå ut över ALLA.
Det här är jag bra på: Missa bussar, planera en massa onödigt alldeles för länge, äta upp allt godis i skålen så att F inte får något...  Hm.
Bästa bok? Säg mig vad du dröm, av Sidney Sheldon. Sen en hel drös med Marian Keys och Virginia Andrews.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga ^^,
Vad vill du jobba som? Lärare.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej, har ju bloggen...
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Yes. Tatueringen bara väntar på att fastna på min handled.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Helst välstädat, men det blir oftast inte så.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, absolut...
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Två speglar, bokhyllor, tavlor
Hur är din drömtjej/kille? F är min dröm!
Hur många syskon har du? En storasyster och en lillebror.
Vad är du mest rädd för? Döden
Är du rädd för blod? Lite
Saltar du på maten? Nej
Gillar du och sjunga? Ja, fast oftast när jag är själv
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Media, för att det är kul
Anser du att du är stark? Ja, det gör jag.
Brukar du sola? Ja, både inomhus och utomhus
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer 7 gånger
Har du komplex och för vad? Inget...
Röker du? Röker
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Inget, tack.

Farre:

"äta upp allt godis i skålen så att F inte får något... Hm."
Jag har ju samma taktik ju! :P

annelie:

-haha- denna listan snor jag från dig ;)

2007-04-28 @ 19:17:30
http://annelisan.blogg.se
Descended:

haha:) saknar din falsksång:)

2007-04-29 @ 19:47:50
http://Descended.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback