♥ Morning work

Vilken solig dag!
Jag ska bara sitta ute i solen och äta glass och bara softa!
Njea, jag skoja bara.
Jag sitter på jobbet. Och här ska jag sitta till klockan blir halv fem.
Kanske sticker en stund på lunchen. Fast bara kanske.
Har tyvärr varken lunch eller lunchpengar med mig, så jag får se vad som händer med den saken.
Kanske snor en färdigrätt som finns i kylen?
Yeah, maybe baby.

Sitter och skriver mitt psykologi-arbete.
Om Asperger syndrom. Det är skitspännande! :)
Riktigt roligt.
Nu tar jag bara en paus, för att skriva blogg.
Skriva skriva skriva.
Det är allt jag gör.

Som ni ser har jag gjort om lite i bloggen, men på något konstigt vänster så syns inte bilden jag har där uppe på alla datorer. Tror jag...
På datan hemma syns det. Och på Farres data.
Men på datan här på jobbet syns det inte, och Ida kunde inte se det på sin data heller.
Äsch, skitsamma egentligen.
Jag vet ju att den är där, så... :P

Nu ska jag iväg och röka, och sedan blir det att fortsätta skriva.

Descended:

du har slutat med dina tarvliga avslut:P Det är underbart! :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback