♥ One of a kind

Yay.
Jag har renoverat. Ser ni, ser ni? :)
Jao, mucho nöjd faktiskt.
Tyckte att det var dags nu, har ju haft det likadant hur länge som helst.

Just nu känns det nästan som om lovet redan är slut.
Imorgon är det massa jobb.
Börjar åtta och slutar halv fem.
Sedan på onsdag ska jag, Becca, Felix och Elin till djurparken!
Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran.
På torsdag är det jobb igen och sen på fredagen är jag ledig.
Då ska jag vara med älsk och sen på lördag är det påskafton.
Gah, det har gått fort. Jag som nyss tyckte det var nyårsafton... Hm.

Igår tittade vi på Blood Diamonds.
Jättebra!
Att Leo skulle bli en så stor skådespelare trodde jag faktiskt aldrig.
He's good, man.

Nu ska jag ut och ta en cigg med Frida, sen så väntar risotton på att bli uppäten.
Yummy.

Farre:

ûberfin blogg :D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback