♥ Shit happens

Skolan idag då.
Jag och Farre försov oss och kom till skolan halv elva.
Hm. Vi fick vara med i en enkät om tobak, narkotika och alkohol.
Kanske var man för ärlig?

Efter det hade jag, ida och Marina håltimme i tre timmar,
så jag åkte till Videomix för att visa upp mig inför APU:n,
men den jag behövde var inte där.
Åkte tillbaka till skolan, träffade Ida och vi åkte ner till stan för att köka cheesburgare och McFlurry.
Träffade Malvina på Stora Torget och hon var där med sin APU.
Hon är i en klass med CP-skadade barn.
Och ena killen var urgullig som sa "I love you" till mig när jag gick.
Haha. Coola pilotbrillor hade han också :P
Fick sedan höra av Malvina att han frågat henne om mina bröst var äkta eller silikon!
Haha ;D

Åkte iallafall tillbaka till skolan och hade redovisning och Asperger syndrom.
Äntligen är det avklarat.
Pust.

Nu ska jag ut på promenad!
:*



 
Från Idas 18årsdag på Swing i tisdags.
Varför ska jag jämt ha detta freaky smile på alla kort? ^^


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback