♥ Sunday bloody sunday

Har haft en vit helg denna helgen.
Riktigt mysigt faktiskt <3

Tittade på film igår med Farre, Arnela, Sanel och Rusko.
Alpha Dog blev det. Kanonbra!
Och Justin Timberlake var duktig i sin debuthuvudroll.
Jag trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra,
tji fick jag.
Jag rekommenderar den starkt! ;)

Köpte nya skor igår med.
Wohow!
Supernajs.
Lägger in kort på dem senare ^^,

Idag hade jag tänkt att skita i det fina vädret och bara sitta hemma och ta det lungt.
Har ju faktiskt varit ute i solen nu hela veckan, så jag tror inte att den blir sur på mig om jag väljer att stanna inne en dag >_< Hi.

:*

Anonym:

Du. du sade det inte! HEUREKA!

2007-04-02 @ 14:00:22

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback