♥ Yesterday...



Igår var det sista dagen på Videomix.
Jag hade med mig en blomma, en inslagen dammvippa och kanelbullar.
Kanelbullarna köpte jag innan jag åkte dit, men säg inte det till någon.
Jag sa nämligen att jag bakat dem själv.
De blev glada för blomman och dammvippan och bullarna blev uppätna rätt så fort.

Det roligaste på dagen var när en man kom in och skulle köpa GT.
Han hämtade tidningen, gick fram och la den på disken.

Pontus: Du får en gratis Bond-film på köpet när du köper GT idag.
Mannen: En PORRFILM?!
Pontus: Hehe, nje... En BOND-film...
Mannen: Jahaaa! En Bond-film. Jag tyckte då att du sa PORRFILM, men det har ni inga va?

Jag och Kristian nästan smällde av. Och Pontus kunde knappt hålla sig.
Hahahahahaha...

Igår så var jag hemma hos Malvina med henne, Malin och Robin.
Fast var bara där i en liten stund, medan jag väntade på att F skulle komma hem från fotbollen.

Sedan kom F, och vi skulle ner till stan och hyra film,
men missade bussen så vi gick hem till honom och tittade på Shan the Man,
och när det var slut så tittade vi på Desperate Housewives,
fast jag somnade.
Som vanligt.

Idag ska jag till Kungsbacka.
Bussen går tjugo över två från busstorget.
Har ingen aning om vad jag ska göra tills dess.
Jag får väl platta håret eller nåt.

:*

Puck:

hoppas du får en fin dag!
Tack för komplimangen ^^,


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback