♥ Ännu en lista...

Allmänt
Namn: Alexandra
Födelsedatum: 880602
Födelseplats: Borås
Bor: Borås
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd: 1,69
Skostorlek: 37-38
Civilstatus: F <3
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Tvilling
Kär: Yeeees


Har du under den senaste månaden...
.. Druckit alkohol?: Mjorå.
.. Rökt?: Ja
.. Shoppat?: Ja
.. Skejtat?: Lite, på Fs balkong ;)
.. Bakat?: Nä
.. Stulit något?: Nix
.. Motionerat: Inte det heller, nej.
.. Solat: Nej
.. Haft sex: The best
.. Tappat bort saker: Tappar alltid bort saker


Antal...
.. människor du skulle ge ditt liv för: De går att räkna på händerna
.. piercings: Två i vänster öra och ett i höger
.. tatueringar: Ingen, men presentkortet väntar på att bli använt.
.. syskon: En syster och en bror
.. saker jag ångrar: Jag ångrar ingenting jag gjort ? you live, you learn
.. skor: Tror jag räknade till 21 par, men är inte säker.
.. mascaror: Tre stycken tror jag.
.. personer du kysst: Jag håller faktiskt inte räkningen..
.. förhållanden du haft: MÅNGA! I was the pimp på lågstadiet.


Gott & Blandat
Pepsi eller Coca Cola: Fanta
McDonalds eller Burger King: Mc Don
Adidas eller Nike: Nike
Choklad eller vanilj: Choklad
Kärlek eller sex: Kärlek
Tacos eller Pizza: Pizza
Läppstift eller läppglans: Läppglans
Buss eller bil: Bil
Cider eller öl: Cider


Ärligt
Svär du: Alldeles för mycket
Sjunger du: Ofta
Duschar du varje dag: Japp
Gillar du skolan: Jadå, trivs mycket bra.
Kommer du överens med dina föräldrar: Ibland
Tuggar tuggummi: Ofta
Plattar håret: Varje dag
Gråter du: Kan vara väldigt lipig, ja.


Har du någonsin...
.. Däckat eller varit jättefull?: Suck, ja
.. Blivit kallad hora?: Ja
.. Blivit nedslagen?: Ja
.. Ångrat ett sex?: Njea, inte riktigt kanske.
.. Druckit whiskey?: Har smakat, och det var inte gott.
.. Kissat ner dig?: Sedan jag var liten? Nej.
.. Ljugit om din ålder?: Ja
.. Bråkat utan anledning?: Det kallas PMS
.. Kallat dina föräldrar cp?: När jag gick på högstadiet så hade mina föräldrar många namn.
.. Varit uppe 24 h?: Ja


I framtiden
Namn på barn?: Ja, jag har några idéer.
Hur vill du dö?: Jag vill inte dö
Vad vill du bli när du blir gammal: Lycklig och frisk
Hur vill du gifta dig?: Utomshus på sommaren
Vart vill du bo?: New York eller Paris
Drömjobbet: Lärare



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback