♥ Big time löning.

Idag kom lönen. Yaey.
Har varit i stan och käkat lunch med Ida. Lunchbuffé på Latte. Seriöst, den knäcker nästan Thai.
Det var jättegott. Olika pastasallader, spaghetti&köttfärssås, klyftpotatis, lasagne m.m. Mumma.

Checka lite affärer också. Hittade en nice klänning på H&M. Jättefin, faktiskt. Men kom inte på något tillfälle att använda den. Den var långärmad, så det hade blivit för varm att ha på krogen och jag tyckte den var för fin att ha i skolan. Den kostade bara 149:- så jag kanske köper den i vilket fall som helst.

Köpte hårfärg också. Den tredje denna veckan. Blev nöjd med mitt hår precis när jag färgat det sist,
men så fort jag kom ut i solen så såg jag att det fortfarande var lite missfärgat. Usch, gillar inte att göra såhär mot mitt hår.

Fast snart ska jag klippa mig, ska boka tid så fort jag hinner!

Ciao!

Jonahmariam:

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback