♥ Chillin' and softin'

Jag är nästan jämt trött.
Sover till fem på eftermiddagen fast jag inte varit uppe sådär übersent.
I morses gick jag upp klockan halv nio. Och se där, jag somnade klockan åtta.
Vaknade nu av att katten var i slagsmål med en annan katt här utanför.
Är fortfarande väldigt trött, så ska sova igen efter att jag skrivit detta.

Det har varit en otroligt soft dag idag. Har suttit hemma i brorsans mjukisar hela dagen och bara tagit det lugnt.
Vid fyra tröttnade jag på det, och gick hem till Ida. Vi skulle ha tagit en promenad, men hon var dålig så vi satt på hennes trappa ett tag istället.

Nåt mer har jag inte gjort. Jo, tittade förbi hemma hos Becca men där satt hela familjen och käkade tacos, så jag kände mig lite ivägen så jag gick hem.

Godnatters!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback