♥ Dear diary

Igår satt jag hemma och hade laddat upp för en hel myskväll med mig själv.
Film, softkläder och mycker mer därtill.

Helt plötsligt skriver Ida till mig på MSN och berättar att hon och Marina ska ut.
Vill jag följa med? Givetvis.
Träffade dem i stan vid tio och efter det gick vi till 1 r.o.k. Har aldrig varit där innan, men det var helt ok.
När vi suttit där i någon timme, så fortsatte vi till Trädgårn.
Har aldrig varit där innan, och tror faktiskt inte att jag kommer gå dit igen.
Själva sällskapet var fantastiskt - Ida är så rolig. Men musiken och folket som var där, njae. Inte riktigt min stil, om man säger så.

Jag och Ida tog en promenad hem eftersom att hon inte har nåt busskort, och klockan halv tre stapplade jag in här hemma. Somnade vid fyra.
Och nu har jag nästan precis gått upp. Ska åka till Kungsbacka idag, och har inte riktigt packat klart och tåget går kvart över tolv, så tänkte att det är lika bra att gå upp för tidigt än för sent.
Att jag nu ska vara uppe i tjugofyra timmar är en annan femma.

Tjingtjing!

Ida:

Hej! Hej! Hej! :D Det var skojsigt igår, och nu har jag blogg. pusspuss.

f.:

jag hoppas också att vårt förhållande skulle funka, jag vill ju det så gärna! jaså? blev ni kära under tiden ni gick i samma klss eller ni kände varandra innan? Kraam

2007-08-05 @ 17:09:18
http://fashiionfighter.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback