♥ Finally home

Då har man äntligen kommit hem efter att ha jobbat tio timmar.
Söndagar är värst. Usch.
Fast som sagt, jag trivs på Volvo. Det enda jag inte trvis med är att det tar två timmar att ta sig dit och två timmar att ta sig hem. Det hade jag gärna sluppit.

Något som är lite lurigt på Volvo är rasterna. När klockan är tolv minuter över två så tjuter det i högtalarna och musiken tar slut, bara för att alla ska veta att "nu är det rast". Men när musiken tystnar så tystnar alla på fabriken.
Man hör ingen som skrattar eller tjoar, man ser inga som har vattenkrig eller jagar varandra (haha, ja. Det händer. faktiskt). Utan allt är bara.. lugnt, liksom. Och sedan när klockan är 02.42 så körs allt igång igen.
Det är som om någon har tryckt på en pausknapp.

Nu ska jag ta en paus. I min säng.

See you later.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback