♥ Första dagen i skolan

Första skoldagen idag då alltså. Var helt OK. Satt först i hörsalen medan den nya rektorn pratade och delade upp tvåorna i rätt klass.
Sedan var det vår tur att följa med våran nya klf Thore. Satt i rutiga rummet och pratade och fick ut lite info om vad som händer i skolan den här veckan. Fick schemat också, och jag är rätt så nöjd.

När det var slut, så satte sig Ida på sin cykel, och jag på pakethållarn och så åkte vi in till stan.
Fikade på Latte med killarna i klassen.
Cyklade till Resecentrum och köpte bussbiljett till Ida, och sedan in till centrum igen för att köpa cigaretter.
Sedan tog vi cykeln hem igen. Fast den här gången var det jag som cyklade och Ida satt där bak.

Justdetja, det ösregnade också. Så vi turades om om att hålla i mitt rosa paraply.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback