♥ Gin and Tonic

image564
Utanför Tonic.
Jag, Frida, Emilia och Thessan.
(det ni kallar världsklass, kallar vi standar. Eller hur Frida? :)

Började kvällen med att förfesta hos Thessan, (som förövrigt har den mysigaste lägenhet jag nånsin varit i).
Var lite seg i början, lite på dåligt humör. Fick reda på igår att en gammal kompis hade dött så man kanske inte var på så jätte partyhumör. Men med dom rätta tjejerna så går allt.
Vid halv tolv åkte vi ner till stan, försökte komma in på Rådhuset men vakten var stenhård så jag och Frida stack till Swing och Emilia och Thessan försvann någon annanstans.

Tappade bort Frida i vimlet, men som tur var hittade jag Pierre och Tony och vi släppte loss på det lilla dansgolvet och hade det jättekul. Haha, dom är så roliga. Världens bästa killar!

När Swing stängde så skulle jag få tag i en taxi, men kom på att jag inte hade några pengar på mobilen, så Farre fick ringa en taxi åt mig. När han gjort det ringde han upp mig och "du får vänta i fyrtiofem minuter på det".
Aldrig i livet, tänkte jag och vinkade till mig första bästa taxi. Och fick tag den snällaste taxichauffören ever :)
Han tog hundra jämt för att köra mig upp till Distans, och gav mig till och med sitt telefonnummer så att jag slipper ringa genom taxibolaget för att få en taxi. Jättesnällt, verkligen.

Kom hem till F vid tre ungefär, slocknade nästan med en gång efter att ha pratat om en massa onödiga saker som jag inte ens kommer ihåg idag. Blandning mellan trötthet och fullhet antar jag. Hehe..

f.:

aadu, jobbade till 18.30 ikväll, börjar 9.30-14.30 imorgon, sen bär det av till min sommarstuga. ska sedan jobba natt på söndag. så det blir en helg med både jobb och stugmys! :)

f.:

måste verklligen testa den eyelinern. blev verkligen grundlurad på cliniques eyeliner :'(

2007-08-03 @ 19:21:42
http://fashiionfighter.blogg.se
f.:

jaså? vad gör man på natten när man är där? :) jag ligger jour på ett boende för utvecklingsstörda, skitroligt :D

2007-08-03 @ 19:22:47
http://fashiionfighter.blogg.se
f.:

frisyrern är verkligen HOOOOT! :D

2007-08-03 @ 19:23:20
http://fashiionfighter.blogg.se
ISak:

Äsch då, din fest-prissa:)

2007-08-04 @ 13:46:31

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback