♥ Hacked Up For Barbecue

Vilken härlig kväll!
Vi har grillat kött och ätit färskpotatis med champion/kantarell-sås. Mumma!
Sedan har vi bara suttit ute på altanen och pratat... och pratat. Och pratat lite mer.
Hur trevligt och mysigt som helst.

Älskar att vara här hos mamma. Trivs otroligt bra i Kungsbacka. I mitt rum, i hela huset faktiskt.
Och nere i centrum är det jättefint. Och världens godaste glass på Café Karma :)

Om en timme sitter jag på pendeltåget.
Jag och Malvina jobbade ju på Volvo tillsammans för några veckor sedan.
Och hon hatade det. Jag kan väl direkt inte säga att jag älskar det, men jag trivs på något sätt.
Jag tycker inte alls att det är så farligt. Och jag gillar människorna jag jobbar med.

Jag ska vara på DU-roboten veckan ut. Nästa vecka är det ny utmaning som gäller.
Egentligen spelar det inte så stor roll på vilken bana jag hamnar, det jag tycker är viktigast är personerna jag hamnar bredvid. Man vill ju inte stå i en vecka bland folk man inte tycker om.

Nu ska jag fixa iordning lite inför jobbet!

Arrivederci!

f.:

svar; aa, kanske det. men riktigt där är vi kanske inte riktigt än? eller? ;O jag skulle vilja fråga han så mycket som jag inte vågar. hmpf... KRAAAM


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback