♥ Happy shopaholic

Hade tänkt att jag skulle shoppa med Malvina idag.
Skickade tillochmed ett SMS till henne inatt för att förbereda henne på den stora utmaningen det är att gå runt i stan med mig.
Nu vet jag inte om det blir av... Jag har inte gått och lagt mig än, borde ha gjort det för ett bra tag sedan.
Därför kommer jag vakna sent, för sent för att shoppa iallafall.
I och med att affärerna kommer vara stängda.

Jag känner att jag har lite shoppingmani. Vill spendera pengar.
Det ända jag köpt på hela veckan är en chokladbit och en redbull.
Känns tragiskt. Haha.

Vill köpa en klänning tills imorgon och skor också.
Och en handväska och kanske några smycken.

Här ska det spenderas! :)

image572

Godnatt!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback