♥ Hejhej hallå dagboken.


Dagen har varit bra, som vanligt.
Gick från Göta till stan imorses, och sedan tog vi bussen till skolan.
Har haft ljud hela dagen och har skrivit manus till mitt nöjesradioprogram.
Nöje is the shit! Jag är viskastrands enda nöjesreporter! Haha ;)

Efter skolan gick jag till jobbet för att hälsa på storasyster, vi åkte och köpte lite grejer i Knalleland och sedan åkte vi tillbaka till jobbet. Sedan fastnade jag där och var där i tre och en halv timme. Älskar min syster!
Hon är verkligen den bästa, ever.

Inatt ska jag sova i lägenheten igen. Just nu vill jag bara inte vara hemma och jag känner för att vara ifred.
Då passar lägenheten bra. Ska bara äta middag med lillebror och pappa och sedan sticker jag.

Ciao!

Marina:

haha :P

fashiion:

jag såg inte att jag var länkad förräns för ett par dagar sen :) you made my day! en bild på mig? nee blöö..det får du aldrig se! ;)

2007-08-30 @ 22:21:19
http://fashiionfighter.blogg.se
carro:

tack, svårt att förklara hur man fixar länkarna men skicka mejl till mig så ska jag svara så fort jag har tid (vilket är sällan) :/ mycket planer inför resan osv :)

2007-08-31 @ 10:52:01
http://lovelyc.blogg.se
Becca:

I lööv jo to, min älskling. Hoppas vi ses nåt i veckan, annars får du komma nån kväll och säga hej. massa puss

2007-09-02 @ 19:35:19

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback