♥ Horoskop

Jag kommer alltid på mig själv med att läsa mitt horoskop.
Jag vet egentligen inte varför jag gör det, eftersom att när morgondagen kommer så har jag glömt av det totalt.
Glömmer alltid av att dubbelchecka ifall jag verkligen träffade en lång skönhet eller ifall jag hade otur och ramlade i trappan eller vad det annars kan vara.

De enda horoskopen jag egentligen gillar, det är såna där långa. Där det är en full beskrivning av hur en person är till sättet. För de stämmer oftast väldigt bra in på mig.

Men de här korta, som står varje dag i Metro. Äsch, jag vet inte. Förra året i skolan så blev min uppgift att skriva horoskop i vår skoltidning. Jag kan ingenting om astronomi (heter det ens så :S).
Men det var kanonlätt att hitta på, för såna där struntsaker kan ju hända alla.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback