♥ Jobb, jobb, jobb...

Godmorgon!
Nu har man äntligen vaknat efter några timmars välbehövd sömn.
Det var kaos på jobbet hela natten, inget fungerade och banan stannade hela tiden.
"Kvalitetsstopp" sisådär några gånger i timmen.
Tur att jag hade med mig en bok. Började läsa den på pendeltåget ner till Göteborg,
och läste ut den på pendeltåget hem från Göteborg. Hehe.
SÅ lite fanns det att göra!

Igår var det jättestressigt och idag var det superlugnt. Kunde inte maskinerna ha blandat ihop det lite så att det var lagom mycket att göra igår och lagom mycket att göra idag? Hehe.

Får ta med mig en ny bok idag. Hoppas bara att allt inte spårar ut idag också, för tiden går så mycket långsammare när det inte finns något att göra (förutom att läsa).

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag försöka få med F ut i solen!

Au revoir!

f.:

svar; TACK för ditt inlägg. det sporrar mig ännu mer till att fortsätta. han ska banne mej bli min! =)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback