♥ Kiss the rain


Jösses vad det regnar. Det har pågått en skur nu i cirka två timmar.
Imorses när jag slutade jobbet fick jag skjuts in till Göteborg av Johan.
Inte ville väl jag stå ute i ösregnet i tjugo minuter i väntan
på bättre tider... Eh, jag menar bussen.
Jättesnällt, verkligen.

Hann med en tidigare buss till Borås också, alltid lika skönt.
Vandrade hem till systeryster och lekte lite med barnen och tittade på
Lotta på Bråkmakargatan.
Nu är jag hemma, har ätit lite överbliven pizza från igår, och nu ska jag sova.

Justdetja, brorsan var på liseberg igår. Och vann en hund åt mig.
Med huggtänder och boxningshandskar. Just my style.

Tjing!

emmy:

jaa ucsh va jag hatar när de regnar !!!!!
kolla gärna in på min blogg
*KRAM*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback