♥ Köp hit och köp dit


Utmanad av
Fashiion.

Mitt bästa köp:
Alla mina klänningar. Visste inte att jag var en klänningsfantast innan jag köpte min första klänning i år.
Mitt sämsta köp: Ett par randiga vans på Lager 157.
Mitt dyraste köp: Min mobiltelefon.
Mitt billigaste köp: Kläder på H&M rean.
Mitt senaste köp: Skor från Skopunkten.
Mitt nästa köp: En tavla på Audrey Hepburn, förhoppningsvis. Annars kanske det blir cigaretter.
Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: Inget. Vill jag ha något, så får jag det.
Mitt önskeköp: Röda lackskor. Hehe, inte så mycket till önskeköp men har alltid velat ha det, men hittar inga som har "det".

f.:

tack för du antog den, stumpan. händer i helgen? :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback