♥ Liseberg

Klockan fem över två åkte jag, Farre och Dzeno till Göteborg för att sedan ta femmans spårvagn till Liseberg.
Det första vi gjorde när vi gick in genom entrén var att styra stegen mot Lisebergsbanan.
Det är tradition att åka den först! :)

Åkte sedan Balder, Kanonen, Virvelvinden, Parishjulet, Rainbow, Jukebox, Lisebergstornet.
Jag har haft så roligt. Som jag sa till Farre där inne, "Detta är livet, älskling!" Jag är så lycklig!

Vi pussades på kortet som togs i Balder, så vi var ju nästan tvungna att köpa det ;)
Och Farre vann en orange figur till mig i Gripen. Den heter numera Tjorven.



Vi i Balder:

image616

farre:

Detta är livet, älskling! kommer aldrig glömma hur fint du sa det till mig :) Tjorven får ett fint hem med massa kärlek :D Volim te!

fashiion:

arw vad söööta ni är! =)

2007-08-27 @ 20:03:32
http://fashiionfighter.blogg.se
annelisan:

hahaha så mysig såg inte jag ut på fotot efteråt i varken balder eller kanonen! :P ni är så gulliga!

2007-08-29 @ 10:10:06
http://annelisan.blogg.se
Alex:

Annelisan: Hehe, det krävdes rätt så mycket för att vi skulle nå varandra :P Hehe..

2007-08-29 @ 12:22:40

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback