♥ Look out

Sitter hemma hos F nu. Han ligger och sover...
Tittade på film igår "The Lookout", sådär bra. Jag såg början, somnade och såg slutet.
Jag var iallafall jättetrött, så jag gick och la mig när filmen var slut och F satte sig och spela dataspel.
Så nu är jag uppe och är pigg, medan han är trött och sover som en liten gris ;)

Snart kommer storasyster och hämtar mig, vi ska till Knalleland och köpa lite grejer.
Och till systemet också ;) Idag ska jag ha förfest! Woho.

Ciao!

Malin:

måste bara säga att du har en snygg blogg, den tilltalar :)

fashiion:

jobbade först lång lördag igår sen ut på kvällen och nu har jag precis masat mig upp ur sängen. puuh! hur blev din förfest igår? kraam

2007-08-26 @ 15:20:28
http://fashiionfighter.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback