♥ Misunderstood ;)

Åkte ner till stan för en timme sedan. Malvina kunde inte följa med, jag var för sent ute.
Så jag åkte ner själv.
Tänkte bara köpa mig något litet för att stilla min hunger för shopping.
Gick in på Ur&Penn. "70% PÅ SMYCKEN!". Yes, tänkte jag. Något som passar mig.

Hittade ett halsband, armband och ett par örhängen. Räknade ihop att det skulle gå under hundralappen. Gött.
Går fram till kassan och lägger fram det på disken.
Kassabiträdet: Ja, det blir tvåhundrasjutton kronor då, tack.
Jag: Jahaa... Men är det inte 70% rea?
Kassabiträdet: Nä, du har plockat på dig smycken från Nyheterna..
Jag: Jaahaa...
Kassabiträdet: Du får två halsband för bara etthundra kronor.
Jag: Okej.
(Roffade åt mig ett till halsband)
Kassabiträdet: Då blir det tvåhundra tjugoåtta kronor.

Motvilligt lämnade jag fram pengarna till henne. Inte för att jag tyckte att det var fruktansvärt dyrt,
det var bara det att jag blev lite småchockad för att jag trodde att det skulle kosta max åttio kronor.
Kunde inte förmå mig att säga till henne att jag inte ville ha det.
Men det var fina grejer iallafall, det var väl tur det.

Bloggar bilder på smyckena senare.

fashiionf.:

ur och penn ;) gå till glitter istället =)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback