♥ One sweet day

Andra dagen i skolan gick bra den också.
Hade föreläsning om projektarbetet och sedan en föreläsning om hur man söker jobb.
Lernia Bemanning var där och pratade om CV och grejer.

När det var slut, ungefär vid halv elva, så gick jag och F ner till stan och åt lunch på Thai.
Mumsigt.

Sedan gick vi till Onyx och sa upp mitt medlemsskap. Ingen anledning att vara medlem, jag tränar ju aldrig längre... Känns lite onödigt då eftersom att det kostar 350:- i månaden.
Jag har däremot skrivit på ett dumt kontrakt, vilket gör att det är tre månaders uppsägningstid.
Kommer nog inte träna där under de kommande tre månader, men man vet ju aldrig.

Den tjugoåttonde ska vi prova studentmössor! Woho.

Bye loooser.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback