♥ Powernap

Så nu har man klarat av två intensiva jobbveckor på Volvo.
Skööönt!

När jag kom hem i morses, gick jag direkt hem till syrran och lekte lite med dem.
De skulle senare iväg till Knalleland för att köpa present till Micke så jag hängde på.
Tänkte att jag kunde sova senare..
Men när jag kom hem så var jag inte speciellt trött, så jag ringde och väckte Malvina och åkte sedan ner och mötte henne i stan. Vi gick till AB Bostäder och hon sa upp sin lägenhet. Hon ska flytta ihop med Robin. Hihi.
Sen åkte vi till Knalleland. Kollade runt lite. Hittade ett par mörkblåa jeans på Gina som jag vill ha.
Och en halsduk. När vi gått igenom alla butiker i Knalleland åkte vi ner till Latte och käkade lunch.

Skulle egentligen följa med henne hem, men är så otroligt trött. Har jobbat hela natten och har inte gått och lagt mig än... Har varit uppe i tjugoen timmar nu och det börjar kännas.

Tror jag tar mig en powernap.

Tjing!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback